Kawan



Aku tak nak lebih
Aku nak kita jadi kawan
Tak ada lagi 'awkward moment'
Aku menyesal bagitahu dekat kau
Perasaan aku kat kau 


"I didn't lose a friend
I lose somebody"
Kadang-kadang engkau macam mengelak dari aku 
Kadang-kadang engkau macam nak tegur aku
Tapi aku tak tahan 
Azabnya pertembungan mata 
Aku tak sanggup hadapi
Bila mata bertembung 
Jantung berdegup seolah baru habis lari 2345 KM

Aku dah cuba , 

Melenyapkan perasaan yang masih ada
Masih terbuku dalam hati ni
Tapi , aku tak boleh . 
Ianya bukan sesuatu yang mudah 
I admit it . 
Maafkan aku
Cuma berikan aku masa

Berikan aku masa untuk melayan kau 
Seolah kau sahabat aku 
Kau harus membantu aku
Menyokong aku dari belakang 
Tulang belulang dalam badan ini tak dapat menyokong 
Menyokong hubungan kita 
Kerna , hanya engkau yang mampu 

Susah nak bercakap 
Susah nak senyum
Bila pandang kiri , engkau disitu
Bila toleh kekanan , engkau disitu 
Satu je permintaan aku , 
Jadi kawan jom .  

No comments:

Post a Comment