Aku menyampah

Aku menyampahlah tengok perempuan terkinja kinja , 
Lelaki tak reply text pun sampai nak merajuk 
Dia tertidor je pun . 
Yang lelaki tu pun sekali bunguks pergi layan . 

Aku menyampahlah tengok lelaki , 
Dalam satu masa , crush keliling pinggang , 
Pastu menyesal 
Kau layan gila gila , and perempuan tu buat endah tak endah . 

Aku menyampahlah tengok perempuan , 
Yang dah couple , then nak umumkan kat sedunia 
Tangkap gambar sebelah menyebelah , 
Tulis dia aku punya , lelaki ini aku punya , 
Buat 's . 

Aku menyampahlah tengok perempuan 
Yang kemaruk nak berpakwe , 
Nak cakap diri ni laku lah jugak , 
Walaupun pakwe muka pecah , 
Sampai pakwe tu tengking marah dia sanggup hadapi 
Sayang punya pasal . 

Aku menyampahlah tengok korang ,
Berpasangan dengan yang orang yang tak betul , 
Yang tak boleh membawa kejalan yang lurus . 
Dari kata kata dia , dapat tahu 
Dia boleh membimbing ke tak , 
Tengok background 
Kalau dia tahfiz , jaga ikhtilat , oklah . 
Ini , tepi jalan entah rempit malam malam . 

Sorry kalau ada yang terasa , 
Tapi sumpah aku menyampah
Tolong terasa

No comments:

Post a Comment